Dimarts ACAD va mantenir una reunió amb el conseller de Drets Socials, Hble. Carles Campuzano i la directora general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat, la Sra. Marta Segura on, a més de fer la presentació formal de la nova presidenta d’ACAD, els vam traslladar, entre d’altres, les qüestions següents:

• La dificultat que està tenint el sector en la contractació de personal en general i, per tant, la importància de continuar treballant cap a un increment de tarifes que permeti millorar condicions salarials.
  • La dificultat més específica en trobar professionals d’infermeria i RHS. ACAD planteja des de ja fa temps flexibilitzar els perfils professionals que poden fer les tasques de RHS. El conseller ens va confirmar que el Departament està treballant en aquesta línia.

Naturalment, vam parlar de la tensió que ha generat posar una data límit amb tan poc preavís a la presentació de la sol·licitud d’acreditació, i vam reiterar la proposta d’ACAD, feta formalment, d’ampliar el termini per als centres col·laboradors. Se’ns va avançar que no era possible ampliar la data, tampoc per a centres col·laboradors i que en breu rebrem la justificació des del departament jurídic del Departament. Per la seva banda ens van informar que malgrat les dates, el procés d’acreditació, està anant a bon ritme.