Ens plau presentar-vos el nou col·laborador d’ACAD: GDR: Gestor de Residencias, uns software de gestió:
Els convidem a que puguin invertir una hora de temps per veure el programa GdR. Els podem fer una demostració en remot per Internet perquè ho vegin en funcionament “sense cap compromís”.
Us adjunto informació i si ho desitgen ens posarem en contacte amb vostès per conversar i veure si volen programar una Demo o resoldre dubtes.
Jorge Durán
937166868 – 607456696
jduran@gestionderesidencias.es
El nostre programari és online (requereix l’ús d’Internet, navegació normal via web) i s’ofereix en règim de lloguer, per tant no té cost de llicències d’adquisició i es cobra mensualment pel seu ús.
Dins aquest lloguer entra tot el suport telefònic que es pugui necessitar una vegada implantat, l’ús del programa per usuaris il·limitats, l’emmagatzematge de la informació i les còpies de seguretat.
També s’hi inclouen desenvolupaments futurs que demanin des de l’administració o la vostra comunitat autònoma. Amb això fem que qualsevol client pugui beneficiar-se del coneixement de la resta de clients, ja que les millores són compartides dins del sistema. També es poden desenvolupar canvis a mida sol·licitats pel client.
El sistema està allotjat al principal centre de dades de Hetzner, això ens permet oferir la major seguretat i escalabilitat als nostres clients i ajudar-los a protegir amb la màxima eficàcia les seves dades (LOPD i RGPD).
Els nostres clients no s’han de preocupar d’administrar servidors complicats, ni de virus ni de fer les còpies de seguretat, nosaltres ho fem cada dia per ells. Per a grans clients també oferim servidors individuals de manera que tota la potència del servidor és només per a ells i no comparteixen amb la resta.
El sistema està pensat que sigui senzill d’utilitzar, per exemple tenim força clients que amb 4 hores de formació en remot als responsables els ho han implantat ells mateixos. Encara que també ens desplacem per fer formacions.
GdR compta amb tot el necessari per portar el control sociosanitari, contractes, facturació, control de personal, fitxatges i quadrants, appcc, medicació, AVDs menús, etc.
El sistema està pensat que sigui senzill d’utilitzar, per exemple tenim força clients que amb 4 hores de formació en remot als responsables els ho han implantat ells mateixos. Encara que també ens desplacem per fer formacions.
GdR compta amb tot el necessari per portar el control sociosanitari, contractes, facturació, control de personal, fitxatges i quadrants, appcc, medicació, AVDs menús, etc.
Tarifa
La nostra tarifa és de 59 € per centre + 2 € per resident Actiu
En aquesta tarifa entra l´ús del programa sense límit d´usuaris/connexions, suport telefònic en horari d’oficina, totes les actualitzacions, a més de guarda i custòdia de dades i còpies de seguretat. Al suport telefònic es poden explicar funcionalitats, però no entren les formacions.
* L’accés a l’APP GdR Family, opcional, per als familiars té un cost addicional per centre depenent de la mida d’aquest. Pot tenir-ho a prova quan vulgui provar-ho sense cap cost.
Formació
Hi ha diferents maneres de realitzar la formació:
- Completa In Situ (en instal·lacions de client)
- En remot
- Formació a Responsable de projecte
Generalment es fan 3 grups:
- Auxiliars/Zeladors
- Professionals/Doctors
- Administració/Gestió
Disposem de suport telefònic, el programa és fàcil d’utilitzar. I hi ha centres de dia que han implantat amb un mínim de formació, encara que recomanem almenys que algun responsable es formi com a mínim en remot per a la totalitat del programa (per Internet).
Tàctils i empremtes
El nostre programari té dos vessants principals, la part de gestió per a direcció, professionals i doctors i la part tàctil que seria per a infermeria i auxiliars.
Aquesta part tàctil s’utilitza amb una pantalla tàctil per fer els registres de totes les AVD. Per això tots els nostres clients disposen d’1 o més pantalles tàctils al centre, on les auxiliars registren aquesta informació.
El maquinari el podem proporcionar o el podeu adquirir amb el vostre proveïdor informàtic actual. El tema és que al mòdul tàctil recomanem instal·lar un ordinador (all-in-one) amb pantalla tàctil per realitzar els registres, fitxatge, missatgeria, etc… per part d’auxiliars i zeladors.
D’altra banda hi ha el lector de Petjades, una possibilitat perquè els empleats entrin a la tàctil sense contrasenya, a més de per fitxar amb empremta dactilar, que ho podem incloure o no, tot depèn de si els posarem a totes les màquines o no. També hi ha la possibilitat d’accedir amb clauers o targetes RFID i reconeixement facial.
També podem no utilitzar l’empremta pel Covid-19, estalviar-nos el cost del dispositiu i utilitzar el servei de reconeixement facial d’Amazon té un cost molt baix addicional per captura.
– Servei de subscripció reconeixement facial *
En utilitzar la tecnologia d’un tercer el servei tindrà un cost afegit a la quota mensual, encara que aquest cost és molt assequible i va en funció de la utilització del servei.
*Si finalment confieu en nosaltres els proporcionarem un pressupost personalitzat.
Tema Tablets
Com t’he comentat nosaltres treballem amb aquests equips All-In-One que es col·loquen estratègicament al centre. Aquests equips en estar col·locats i fixos tenen una durada extraordinària, tenim equips funcionant des de fa gairebé 10 anys. Però també es poden utilitzar tablets. Nosaltres recomanem com a mínim la Samsung Galaxy Tab A7.
Instal·lació tàctils: fins ara el tema instal·lació tàctil sempre ho ha realitzat el propi centre, consisteix a penjar la tàctil amb sistema VESA (igual que les televisions) a la paret i proporcionar connectivitat a la xarxa (cable de xarxa) i corrent.
Si s’opta per WIFI, (ja que les tàctils també tenen wifi), ha de ser un bon wifi, no els wifis que porten els routers d’Internet, nosaltres i alguns clients han col·locat aquests: http://www.ubnt.com /unifi/unifi-ap/ que tenen una bona qualitat-preu
Espero no haver-me estès gaire, però volia que coneguessis tots els aspectes.
Us adjunto un flyer comercial en PDF i altre PDF informatiu.
També podeu veure un vídeo realitzat amb alguns directors de residències a https://www.gestionderesidencias.es
Sé que són moltes dades de cop, però ho podem conversar quan vulgui per resoldre dubtes o conceptes.
Rebeu una salutació cordial
Jorge Durán
ALTRA DOCUMENTACIÓ D’INTERÈS: