Continuem amb noves pràctiques que ens van arribant via mail o WhatsApp dels nostres associats. Aquest cop compartim com el centre Vima de La Ràpita fa sessions de musicoteràpia.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Recordeu que tots els associats teniu l’espai del nostre Instagram per poder publicar i explicar-nos totes aquelles coses que feu i que ho vegin altres Centres. Entre tots, fem comunitat.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat o per Whatsapp al 691.394.898.

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

“El Centre Vima de La Ràpita, us enviem unes fotos dels nostres tallers setmanals de musicoteràpia, a les plantes de mode més grupal i també al nostre jardí amb un to més festiu i gaudint tots a l´aire lliure.

Perquè diuen que la felicitat no és el que et passa; és el que fas, el que balles, el que cantes i el que cada persona crea, ja que després del silenci, el que més s’acosta a expressar l’inexpressable, és la música.

Donem les gràcies a Lluc per ajudar-nos a fer-ho possible.”