S’apropa Sant Joan, nit de revetlla, coques i festa.

Aquests dies especials del calendari els celebrem amb intensitat als nostres centres i volem aprofitar per compartir aquests moments únics entre la nostra comunitat.

Us convidem a enviar fotografies o vídeos dels vostres centres mentre celebreu Sant Joan. Si feu coca o decoreu els espais o fins i tot si tireu petards, etc.

Les fotos o vídeos que rebem seran compartides al nostre Instagram oficial (@acadassociacio) perquè tota la nostra comunitat pugui gaudir i celebrar junts aquesta festivitat. És una oportunitat meravellosa per mostrar la bellesa i l’esperit de les nostres institucions.

Si us plau, envieu les fotos o vídeos fins al 25 de juny (inclòs) a acad@associacioacad.cat o per WhatsApp al 691.394.898 amb el vostre logo per identificar el centre. Assegureu-vos d’incloure el nom del vostre centre perquè puguem etiquetar-vos adequadament a les nostres publicacions.

Esperem amb il·lusió veure les vostres contribucions i celebrar Sant Joan junts a Instagram!

Gràcies per ser part de la família ACAD!