Ahir vàrem mantenir una reunió amb la subdirectora general de Gestió de Prestacions, Maria Carme Marí i la cap de servei de Prestacions, Júlia Pueyo.

La reunió tenia com a objectiu transmetre a les responsables del pagament dels expedients de places col·laboradores dels retards i errors acumulats en el pagament d’aquests que ens heu fet arribar els associats d’ACAD.

També vàrem exposar el problema de comunicació entre el servei de Prestacions i els centres quan es detreu de la nòmina el recàlcul d’aportacions d’usuaris que ja són baixa sense informar als centres.

Se’ns va informar que el retard en el pagament dels expedients se centra a Barcelona i especialment en expedients de centre de dia, ja que hi intervenen més entitats: Serveis Socials de Barcelona, Consorci de Serveis Socials i servei de Prestacions (en alguns casos també entitats subcontractades per l’Ajuntament de Barcelona).

La cap de servei es va comprometre a millorar la comunicació amb els centres, tant pel que fa a les retraccions d’imports de la nòmina com als correus de gestió d’incidències. També es van comprometre a revisar tant els expedients que els vam facilitar des d’ACAD com tots aquells amb una bestreta superior a 6 mesos.

Vàrem aprofitar la trobada per preguntar sobre l’actualització de tarifa 2024 i se’ns informa que malauradament encara no ens poden donar una data.