Des d’ACAD iniciem una nova política de comunicació en xarxes socials i volem que els nostres associats hi siguin protagonistes.

La primera iniciativa és publicar un calendari d’advent digital a Instagram:
De l’1 al 24 de desembre publicarem imatges d’activitats relacionades amb Nadal o alguna activitat especial (tallers de cuina, treballs manuals, jocs…) que es faci en algun centre associat d’ACAD. Volem fer un recorregut pels centres on es mostrin bones pràctiques i l’ambient nadalenc.

Necessitem 3 o 4 imatges per centre i que ens faciliteu l’explicació que vulgueu que les acompanyi.

El format de publicació serà el de “stories” d’Instagram, que com sabeu, tenen una durada de 24 hores.

Us agrairem que ens les feu arribar abans del 24 de novembre.

Si voleu que el vostre centre hi surti ens podeu fer arribar les imatges a acad@associacioacad.cat. Penseu en incrustar el logo del centre a la imatge.

Gràcies per la vostra col·laboració!