Ens plau informar-vos que a conseqüència de la dimissió presentada pel Sr. Joan Garcia Abián com a president de l’associació, la vicepresidenta, Sra. Raquel Torres assumirà la Presidència de l’ACAD.

Des de la Junta Directiva volem agrair l’oferiment de la Raquel que compta amb tot el suport per tal seguir al capdavant d’aquest projecte.

Benvolguts/des associats/des,

Em dirigeixo a vosaltres per comunicar que a partir d’aquest moment, assumiré la presidència de la nostra Associació. Aquesta decisió es produeix després de la recent dimissió del nostre anterior president que, per motius personals, ha decidit fer un pas al costat. Com a vicepresidenta, i comptant amb un ampli suport de la junta, he acceptat el repte i la responsabilitat de continuar amb la legislatura actual.

En primer lloc, vull expressar el meu més sincer agraïment per la confiança dipositada en mi. És un honor liderar ACAD i estic compromesa a treballar incansablement per millorar els serveis que ACAD pot oferir i enfortir l’impacte que social i institucionalment estem obligats a aconseguir.

El meu objectiu principal serà continuar amb l’excel·lent tasca que hem realitzat fins ara, impulsant noves iniciatives i projectes que beneficiïn a tots els nostres centres i serveis. Em comprometo a escoltar activament les vostres necessitats i suggeriments, perquè crec fermament que la millor manera d’avançar és mitjançant la col·laboració, la professionalització i el respecte.

Hem de treballar conjuntament, tots els actors del sector, per aconseguir ser reconeguts i valorats com la quarta pota de la societat del benestar que som, i per fer-ho hem d’exigir ser finançats de manera justa. Perquè no pot ser d’una altra manera que es pot tenir cura de les amb qualitat.

Aprofito aquest escrit per agrair la bona acollida que he rebut per part de l’equip i col·laboradors que formem ACAD. Estic segura que, junts i juntes, podem afrontar els reptes que es presentin i continuar oferint un servei de qualitat i calidesa.

Rebeu una cordial salutació,

Raquel Torres Llario