25-03-2014 | LA FACTURACIÓ. Diversitat de contingut segons tipus de plaça: Privat, Acreditat PEVS, Col•laborador, Concertat

Contingut

• Normativa estatal: el reglament de facturació establert pel R.D. 1619/2012, de 30 de novembre.
  • Facturació de places privades.
  • Facturació de places acreditades PEVS.
  • Facturació de places col·laboradores.
  • Facturació de places concertades. Instruccions ICASS i nova plantilla de factura.
  • Facturació electrònica a les administracions públiques.

acadecat

Formadors

Sr. Josep Morera (Advocat, Màster en Direcció Fiscal i Financera, Consultor de centres d'atenció a la dependència, Director de MRR Gestió i lletrat d'ACAD•CAT)

Informació

Aquest curs es pot bonificar a través de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo.

Per a formalitzar la inscripció cal omplir el full d'inscripció adjunt en aquesta mateixa pàgina, i esperar a rebre la confirmació de plaça.

Aquest document el podreu enviar a: secretaria@associacioacad.cat

ACAD•CAT

(Av. Meridiana, 310, Local K55. Ent. 2ª)

Dimarts 25 i dijous 27 de març