25-02-2016 | TREBALLANT LA IMPLICACIÓ AMB LES FAMÍLIES

Contingut

• Anàlisi de la situació de les persones residents i el seu nivell de relació amb el seu entorn familiar.
  • Estratègies per facilitar i / o millorar la implicació i participació de l'entorn familiar i els residents a les activitats del centre.
  • Elaboració de protocols i documentació per a la valoració i execució de les activitats dels centres.
  • Capacitats i habilitats relacionals, de respecte i confiança mútua entre els residents, entorn familiar i els professionals del centre.
  • Metodologies de treball grupal amb els residents i entorn familiar per a la motivació en la participació.

acadecat

Informació

• Millorar els coneixements i habilitats dels professionals dels centres de gent gran, necessaris per analitzar les funcions socialitzadores de les persones dependents, i per millorar la incorporació de l'entorn familiar al centre.
  • Adquirir coneixements i desenvolupar estratègies i protocols d'actuació, per facilitar la implicació de les famílies en el centre.
  • Conèixer les metodologies adequades per aplicar-los a cada situació concreta.

c. Compte Borrell, 143. Barcelona

25 de febrer, 3, 10 i 17 de març, Durada: 16 hores lectives.

de 10 a 14h

Places disponibles

A Consultar

Preu matricula

El preu associats ACAD: 195 €

El preu no associats ACAD: 225 €

CURS BONIFICABLE

El preu associats ACAD 195€

El preu no associats ACAD 225€

Places limitades per ordre d’inscripció

CURS BONIFICABLE Consulteu per a més informació.

acadecat
formacio@associacioacad.cat