16-09-2014 | COM AFRONTAR UNA INSPECCIÓ DE BENESTAR SOCIAL. COM FER UNA REVISIÓ INTERNA D’AUDITORA DE FUNCIONAMENT

Contingut

• Enumeració de la normativa aplicable al sector.
  • Funcions de la Inspecció. Activitat reglada i no discrecional. Consideració de presumpció “iuris tantum”. Informe d’inspecció.
  • Qui atén la visita. Drets lingüístics. Signatura de l’acta de la visita d’inspecció. Observacions a l’acta d’inspecció.
  • Actuacions posteriors a la visita d’inspecció: documentació requerida. Al·legacions i justificació de mancances esmenades.
  • La incoació de Procediment Sancionador. Fases. Recursos.
  • L’auditoria interna periòdica. Check list d’aspectes materials i de compliment de normativa.
  • L’auditoria interna d’aspectes de funcionament.

acadecat

Formadors

Sr. Josep Morera (Advocat, Màster en Direcció Fiscal i Financera, Consultor de centres d'atenció a la dependència, Director de MRR Gestió i lletrat d'ACAD•CAT)

Informació

Aquest curs es pot bonificar a través de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo.

Per a formalitzar la inscripció cal omplir el full d'inscripció adjunt en aquesta mateixa pàgina, i esperar a rebre la confirmació de plaça.

Aquest document el podreu enviar a: secretaria@associacioacad.cat

ACAD•CAT

(Av. Meridiana, 310, Local K55. Ent. 2ª)

Dimarts 16 i dijous 18 de setembre