14-15-21 de Desembre 2016 | COM AFRONTAR UNA INSPECCIÓ

fed_acad

L’activitat que fem està sotmesa a un elevat control administratiu, i aquest control es personifica en la figura de l’inspector.
Les conseqüències d’una acta d’inspecció poden anar des de l’obertura d’un expedient sancionador a la revocació de l’acreditació o del concert pel que resulta molt important estar preparats.

OBJECTIUS DEL CURS
• Determinar els drets de l’inspector i de l’inspeccionat
• Assolir coneixements que permetin afrontar les inspeccions com a oportunitats de millora.
• Conèixer la normativa aplicable a les inspeccions, els límits i requisits de l’actuació inspectora de forma que no es posi en risc l’organització.
• Establir les bases perquè cada centre pugui establir un protocol d’inspecció que permeti actuar d’una forma comú

PROGRAMA:

• Enumeració de la normativa aplicable al sector
• Funcions de la inspecció. Activitat reglada i no discrecional. Consideració de presumpció “iuris tantum”. Informe d’inspecció
• Qui atén la visita. Drets lingüístics. Signatura de l’acta de la visita d’inspecció. Observacions a l’acta d’inspecció
• Actuacions posteriors a la visita d’inspecció: documentació requerida. Al•legacions i justificació de mancances esmenades.
• La incoacció de Procediment Sancionador. Fases. Recursos
• L’auditoria interna periòdica. Check list d’aspectes materials i de compliment de normativa
• L’auditoria interna d’aspectes de funcionament

QUAN: 14, 15, i 21 de desembre de 2016 de 16:00 a 19:00.

ON:
Parc Científic i Tecnològic de la UdG
Sala de reunions B. Edifici Giroempren
c/ Pic de Paguera, 15 GIRONA
Hotel Catalonia Plaça Catalunya

PREU: Associat ACAD: 160€ / No associat 195€
Places límitades. S’acceptaran per rigurós ordre d’inscripció. (INSCRIPCIÓ)

INSCRIPCIONS:

Inscriu-te a: INSCRIPCIÓ