Continuem amb noves pràctiques que ens van arribant via mail o WhatsApp dels nostres associats. Aquest cop compartim la visita que van fer des de la residència Els Arcs de Pineda de Mar a l’Auditori de Barcelona.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat o per Whatsapp al 691.394.898 i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector. Poden ser pràctiques d’atenció als usuaris, de gestió, d’eficiència energètica, …

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

A la Residència Els Arcs, de Pineda de Mar (@elsarcspineda), vam anar a l’Auditori de Barcelona.

Des dels Arcs facilitem l’accés a la cultura i a la música en directe als nostres residents. Cada any assistim a concerts del seu interès on familiars i treballadors els acompanyem i passem un matí molt entretingut i agradable.

Aquest cop hem gaudit de l’espectacle “Música per imaginar” de la Banda Municipal de Barcelona, a l’Auditori.