Després de la parada de vacances iniciem el curs amb una proposta formativa de revisió de l’actual marc laboral i les seves novetats en el marc de l’atenció a la dependència.

La formació serà en línia el dimecres 18 de setembre de 9:30 a 12:30 h.
La formació és gratuïta per a socis d’ACAD (55 € no associats).

INSCRIPCIONS

Estructurarem l’acció formativa en dos blocs, un teòric i un pràctic, per poder abordar correctament les previsions normatives en material laboral més destacables.

Bloc general:
Proposta de nova jornada laboral i com ens pot afectar.

1. Contractació temporal.
  2. Permisos retribuïts i aplicació pràctica.
  3. Modificacions de les mesures de conciliació. Adaptació de la durada i distribució de la jornada de treball.
  4. Incapacitats permanents. Projecte de modificació de la regulació. Ajustos raonables de lloc de treball. Complexitat tècnica per les empreses.
  5. Inspecció de Treball i actuacions respecte a registres salarials, Plans d’Igualtat.
  6. Plans LGTBIQ+.

Bloc pràctic:
Plantejarem situacions reals i ens podeu plantejar la vostra realitat particular. Aquest bloc serà dinàmic i participatiu.

Totes aquestes qüestions i més, les abordarem en el Webinar. Us esperem.

Docent

ELISABETH NAVARRO
Advocada laboralista, auditora socio-laboral, agent d’igualtat per les organitzacions empresarials, tècnica superior en prevenció de riscos laborals i Sòcia de RRHH INTEGRAL, entitat especialitzada.