Us informem que el procés a les Eleccions 2023 de la Cambra de Comerç de Barcelona s’inicia avui dia 15 i s’allarga fins al 20 de setembre. Les eleccions tenen per objectiu renovar el Ple de la Cambra, òrgan de govern i representació d’aquesta institució.

Us recordem que tenen dret de vot aquelles persones, físiques o jurídiques, nacionals o estrangeres, que exerceixin activitats comercials, industrials, de serveis o navilieres dins de la demarcació cameral, i que figurin en el cens electoral de la Cambra. Encara que la seu social no estigui a Barcelona, pot votar si desenvolupa activitat econòmica a la demarcació de la Cambra de Barcelona.

Us informem també que els serveis d’atenció a la dependència (residències, centres de dia i serveis d’atenció domiciliària) pertanyen al grup 14.

Us facilitem el MANUAL DE VOTACIÓ REMOTA (del 15 al 19 de setembre, a les 9:00 h) i el MANUAL DE VOT PRESENCIAL (20 de setembre de 10:00 h a 17:00 h).

En aquest ENLLAÇ trobareu tota la informació detallada.