Com ja sabeu des d’ACAD us ajudem a tramitar l’ajut Kit Digital, us recordem que amb aquests ajuts podreu iniciar o avançar en la digitalització de la vostra empresa (des de la creació d’una pàgina web, instal·lació de programes de gestió de residents, la millora i/o gestió de les xarxes socials…).

Tal com us vàrem comentar a la sessió informativa hi ha dos tràmits imprescindibles per accedir a l’ajut:

1. Registrar la vostra empresa a Acelera PYME
  2. Un cop registrats, realitzar el test d’autodiagnosi de maduresa digital.

Per aquells que no heu iniciat el tràmit des d’ACAD us ajudem en l’obtenció del Kit Digital, per fer-ho necessitem que ens feu arribar a acad@associacioacad.cat el resultat del vostre test d’autodiagnosi.

Per aquells que ja heu començat el tràmit i per aquells que ara l’inicieu ens heu de fer arribar a més:

• La declaració responsable que confirma que l’empresa reuneix els requisits necessaris per ser beneficiària dels ajuts.
  • El model de representació, on autoritzeu al col·laborador d’ACAD Ebretech Consulting a actuar en representació de la vostra empresa única i exclusivament per a la tramitació del Kit Digital (signat digitalment amb la signatura de representant de l’empresa)
  • IAE de la societat (el podeu indicar al cos del mail)
  • Si la vostra societat té 8 o 9 treballadores de mitja de l’any 2021 i hi ha autònoms (societaris o col·laboradors), indiqueu-nos al correu tant la plantilla mitjana del 2021 com el NIF, noms i cognoms dels autònoms. Podria ser que amb aquesta dada la societat passi de 9 a 10 treballadors i el bono del Kit Digital passi de 6.000 € a 12.000 €.

Si voleu informació detallada sobre què permet fer el programa d’ajuts Kit Digital podeu consultar-ne les opcions a la WEB d’Ebretech Consulting.

Fer-vos saber que un cop obtingut el bo digital disposareu de 6 mesos per iniciar els tràmits. En aquest període des d’ACAD us seguirem orientant en cas que us sigui necessari.

ACAD farà el seguiment de la convocatòria i de la gestió dels ajuts d’aquells que ens ho sol·liciteu enviant la documentació.