Seguim fent difussió del ben fer del sector. Aquest cop compartim la celebració del Consell de Participació del Centre de dia Malgrat, naturalment, de Malgrat de Mar.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”. Aquí teniu l’enllaç a la publicació.

Animeu-vos a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat o per Whatsapp al 691.394.898 i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector. Poden ser pràctiques d’atenció als usuaris, de gestió, d’eficiència energètica, …

Seguiu-nos a Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio)

En aquesta reunió, hi van ser presents diversos representants institucionals, com la Generalitat i l’Ajuntament de Malgrat de Mar, així com amb representants de les famílies i els nostres treballadors.

Durant la reunió, vam tractar diversos temes rellevants:

1. **Presentació de l’equip i Situació Actual**
2. **Participació en la Guia Local contra el Maltractament a Persones Grans**
3. **Pla de Formació i Activitats**: Vam parlar sobre els tallers, ponències i conferències que hem impartit, així com les nostres col·laboracions amb diverses institucions, incloent-hi:
   – Ajuntament de Malgrat de Mar
   – Ajuntament de Santa Susanna