Accions ACAD octubre 2019

Ens reunim amb el Departament de Salut i el Col•legi de Farmacèutics per tractar per tractar pràctiques anòmeles entre centres i farmàcies.
+INFO

Reunió amb el Director General de Protecció Social i la Subdirectora General de Gestió de Recursos.
+INFO

Assistim a la XII jornada Àltima per a professionals amb el títol: "El pacient al final de la vida: El pacient, la família i el cuidador"
+INFO

Diverses patronals i associacions integrants de PIMEC emetem una nota de premsa davant la tramitació al Parlament del projecte de llei de serveis a les persones.
+INFO

Emetem nota de premsa davant l'intent de trencar les negociacions del conveni col•lectiu.
+INFO

Trobada monogràfica de centres de dia amb l’objectiu de consensuar accions davant l’oblit que el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies té envers aquest servei.

Assistim a la Jornada "FEINA I FUTUR" (Ocupació: Digitalització i tendències de futur) de la Fundació Intermedia.

Assistim a la trobada que organitza conjuntament PIMEC i Foment del Treball on denuncien la situació actual.
+INFO

Assistim a la Presentació del Document de Bases del Pla Estratègic de Serveis Socials 2020-2024 de la zona de Molins de Rei.

COL•LABORADORS D'ACAD