Accions ACAD Novembre 2019

Trobada Prismes a la Residència Sol i Natura per veure una demostració de cuina texturitzada. Aprofitem per agrair-li a la Carmen Ocón la seva ajuda.

Assistim a la Sessió Informativa sobre nova facturació dels Centres Concertats que organitza la Subdirecció de Recursos Aliens. Us facilitem les instruccions de facturació.
+INFO

Publicació al DOGC l’increment de mòdul de Grau II per al servei de residència assistida per a gent gran amb efecte retroactiu 1 de gener 2019.
ACLARIMENT

El Fons per a l’Atenció a la Dependència obre la seva convocatòria amb una dotació de 79 milions.
+INFO

Assistim a la reunió de la Constitució Sectorial de PIMEC dels Serveis de Salut i Social.

Participem al grup de treball del Document de Bases del Pla Estratègic de Serveis Socials 2020-2024 de la zona de Barcelona.

COL•LABORADORS D'ACAD