Us informem de la publicació, per part del Departament de Drets Socials, de l’ORDRE DSO/283/2023, de 21 de desembre, per la qual s’aproven les bases que han de regir la convocatòria ordinària de subvencions a entitats de l’àmbit de les polítiques socials del Departament de Drets Socials.

Aquesta Ordre unifica les dues grans línees de subvencions que gestiona el Departament: la convocatòria ordinària de subvencions de projectes, activitats, ajuts i serveis, i el finançat amb fons provinents de l’assignació tributària del 0,7% de l’IRPF.

Un cop publicada l’Ordre al DOGC, que es preveu per abans del 30 de desembre, hi ha un termini de 20 dies hàbils per presentar les sol·licituds.

D’altra banda, també s’ha publicat l’ORDRE DSO/281/2023, de 20 de desembre, per la qual s’aproven les bases que han de regir les convocatòries de subvencions del Departament de Drets Socials finançat mitjançant el programa Next Generation EU, per tal d’incorporar una nova línia adreçada a l’impuls de l’accessibilitat universal.

Us facilitem també l’ENLLAÇ AL VÍDEO de la Convocatòria de Subvencions del Departament de Drets Socials. CONVO24 -DGSS i DGAPD que va tenir lloc el 21 de desembre.