Des d’ACAD iniciem una línia de publicacions a les xarxes sobre bones pràctiques que tenim en el dia a dia de la nostra intervenció amb els usuaris o residents.

Us animem a fer-ne difusió i seguiment, compartint-les i fent “m’agrada”.

També us encoratgem a contactar amb nosaltres a acad@associacioacad.cat i ens feu arribar les vostres bones pràctiques per donar a conèixer a l’opinió pública el bon fer del sector.

El primer a presentar la seva bona pràctica ha estat el centre de dia Sent Actiu. Aquí teniu la publicació.

Seguiu-nosa Instagram si voleu estar al corrent de tot! (@acadassociacio).

A Sent Actiu, participem en projectes de diferents Instituts de la zona on es cursen els estudis de Grau Mitjà o de Batxillerat com:

“UN DIA AMB ELS AVIS” DEL CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ DE CURES AUXILIARS D’INFERMERIA que es cursa en l’institut Satorras.

Acollim alumnes de l’Institut Miquel Biada, Freta en practiques de CAI

També participem en el CFGM de perruqueria i cosmètica de l’Institut Puig i Cadafalch.

En aquests projectes els alumnes tenen el seu primer contacte amb la gent i realitzen les seves primeres pràctiques.

Els estudiants combinen la seva formació acadèmica amb la pràctica professional tal com queda palès en el pla d’estudis de la titulació del Cicle Formatiu de Grau Mig de Cures Auxiliars d’Infermeria.

L’acció formativa acull alumnes que pretenen continuar formant-se i/o inserir-se al món laboral.