Benvolguts/des socis/es,

Us fem arribar el programa definitiu de la celebració del desè aniversari d’ACAD del proper dijous 15 de juny.

Recordeu que, en acabar la jornada, com a soci, estàs convidat a un còctel a la mateixa sala Moritz de Barcelona.

JORNADA*:
16.00 Recepció dels assistents
16.30 Benvinguda. Joan Gracia, President d’ACAD.
16.35 Inauguració de la jornada. Carles Campuzano, Hble. conseller de Drets Socials.
16.50 Presentació d’ACAD. Present i futur. Christian Oliete, Director General.
17.00 Mercat de treball. Reptes i oportunitats. Josep Ginesta, Secretari General de PIMEC.
17.20 Atenció a la dependència. Incertesa i esperança. Josep de Martí, fundador d’inforesidencias.com. Jurista i gerontòleg.
17.40 Principals reptes del sector: Transformació del sector, acreditació, provisió de places, etc. Membres de la junta d’ACAD
18.00 Cloenda de la jornada. Joan Gracia, president d’ACAD.

A partir de les 18.30 còctel pica pica.

QUAN: Dijous 15 de juny a partir de les 16 hores.
ON: Sala Moritz, Ronda Sant Antoni, 41. Barcelona
PREU: Els socis d’ACAD esteu convidats. Màxim dues persones per entitat**.

Això sí, necessitem que ens confirmeu l’assistència seguint aquest ENLLAÇ

*L’agenda pot estar subjecte a modificacions.
**Si necessiteu o voleu que més persones de la vostra entitat assisteixin a aquest esdeveniment, poseu-vos en contacte amb acad@associacioacad.cat
**Si per algun motiu, ja sabeu que no hi podreu assistir, us agrairem que ens ho comuniqueu també a acad@associacioacad.cat