Benvolguts/des socis/es,

Us recordem que el proper dijous 15 de juny ACAD celebra la jornada del desè aniversari de la seva creació. Com a soci, en acabar la jornada, estàs convidat a un còctel a la sala Moritz de Barcelona.

JORNADA*:
16.00 – 16.30 Recepció dels assistents
16.30 – 16.35 Benvinguda. Joan Gracia, President d’ACAD.
16.35 – 16.50 Inauguració de la jornada. Carles Campuzano, Hble. conseller de Drets Socials.
16.50 – 17.00 Presentació d’ACAD. Present i futur. Christian Oliete, Director General.
17.00 – 17.20 Mercat de treball. Reptes i oportunitats. Josep Ginesta, Secretari General de PIMEC.
17.20 – 17.40 Atenció a la dependència. Incertesa i esperança. Josep de Martí, fundador d’inforesidencias.com. Jurista i gerontòleg.
17.40 – 18.00 Situació actual del sector, temes d’interès i cloenda. Joan Gracia, president d’ACAD.
A partir de les 18.00 còctel pica pica.

QUAN: Dijous 15 de juny a partir de les 16 hores.
ON: Sala Moritz, Ronda Sant Antoni, 41. Barcelona
PREU: Els socis d’ACAD esteu convidats. Màxim dues persones per entitat**.

Això sí, necessitem que ens confirmeu l’assistència abans del 9 de juny seguint aquest ENLLAÇ

*L’agenda pot estar subjecte a modificacions.
**Si necessiteu o voleu que més persones de la vostra entitat assisteixin a aquest esdeveniment, poseu-vos en contacte amb acad@associacioacad.cat
**Si per algun motiu, ja sabeu que no hi podreu assistir, us agrairem que ens ho comuniqueu també a acad@associacioacad.cat