Us facilitem informació sobre els ajuts a la contractació al mercat ordinari de treball per fomentar la integració de persones en situació de vulnerabilitat del Departament d’Empresa i Treball:

Empreses beneficiàries:
Poden sol·licitar els ajuts recollits en aquesta convocatòria les empreses amb establiment operatiu a Catalunya.
No es consideraran empreses beneficiàries en aquesta convocatòria, entre altres, les associacions, les fundacions i les empreses de treball temporal.

Persones destinataris finals:
Se subvenciona la contractació al mercat de treball ordinari a jornada completa de les següents persones:

• Persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, degudament certificat pel Departament de Drets Socials, o resolució de l’Institut Nacional de la Seguretat Social.
  • Persones en situació o en risc d’exclusió social, prèviament contractades per empreses d’inserció (EI) que s’hagin beneficiat dels incentius a la contractació en les dites empreses.

En què consisteix l’ajut?:
Se subvenciona la contractació iniciada durant l’any 2023 a jornada completa amb un contracte de treball mínim de 6 mesos de durada. És un ajut de 7.560,00 euros per un contracte de treball de 12 mesos de durada. Si el contracte té una durada inferior als 12 mesos se subvencionarà la part proporcional.

**No se subvencionen els contractes de treball amb una jornada de treball a temps parcial.

Termini:
Des del 17 d’abril de 2023 fins al 30 de setembre.

Per més informació pots posar-te en contacte amb el col·laborador d’ACAD, Ebretech: 977 073 299 – 633 819 002.