Us fem coneixedors de l’existència de l’estudi Repical, un projecte d’investigació que té com a objectiu millorar i promoure la salut emocional i el benestar entre els professionals de residències i centres sociosanitaris.

L’estudi, finançat per la Fundació La Marató de TV3, consisteix en un programa de gestió de l’estrés de 5 setmanes de duració, mitjançant app o web, que compta amb el suport d’un gestor emocional.

En funció de les necessitats dels professionals, s’oferiran també 5 sessions de 60 minuts amb un gestor emocional via videoconferència.

Aquest col·lectiu, que desenvolupa tasques de gran demanda emocional i física, també ha hagut de fer front a les difícils condicions laborals derivades de la pandèmia, fet que incrementa el risc de patir malestar psicològic i problemes de salut mental.

Requisits per participar:

• Tenir 18 anys o més.
  • Formar part del col·lectiu de professionals de residències o centres sociosanitaris de Catalunya.

Per a més informació podeu consultar la web: https://www.repical.com