Des de la Direcció general de l’Autonomia Personal i la Discapacitat ens fan arribar el següent missatge:

Com sabeu el passat dimecres el Govern va retirar la mesura de presentació del certificat COVID per accedir a diferents establiments. Per aquest motiu i acomplint amb el que ha establert el Govern us informem que des del dia 28 de gener de 2022 no és necessari que els familiars que visiten als residents presentin el certificat COVID.

Continua vigent la declaració responsable, cal com a mínim l’ús de la mascareta quirúrgica  i preferiblement  FFP2, rentat de mans i distància de seguretat. A més el centre residencial haurà de tenir en compte l’adequada ventilació dels espais i supervisar la correcta col·locació de la mascareta en els visitants.

S’aconsella a aquells familiars i amics que no tinguin administrades les 3 dosis de vacuna o no hagin passat la COVID-19 els 90 dies previs es realitzin un TAR abans de la visita.

Aquestes mesures estan subjectes a canvis en funció de la situació epidemiològica i el que determini l’autoritat sanitària i el Govern.