Dins del marc d’ajuts europeus Next Generation, el Govern d’Espanya ha creat el programa d’ajuts KIT DIGITAL, iniciativa que té per objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals per aconseguir un avanç significatiu al nivell de maduresa digital de les empreses beneficiàries a través de les solucions dels agents digitalitzadors.

Kit Digital està orientat a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms.

En aquest ENLLAÇ tens tota la informació sobre quin tipus de serveis estan inclosos en aquests ajuts, malgrat que les bases reguladores encara no estan aprovades i, per tant, encara no us podem informar de les condicions que cal complir per tenir dret a aquests ajuts.

Sapigueu que des d’ACAD, amb col·laboració amb Ebretech, ajudarem a les empreses beneficiàries a obtenir el bo digital, facilitant-ne la tramitació i donant orientació per escollir l’agent digitalitzador que encaixi millor amb les teves necessitats.

Amb la publicació de les bases reguladores us informarem de forma més detallada.