La integració a AUSOLAN de la marca comercial i empresa CUINA GESTIÓ, no fa més que reforçar la feina ben feta en un sector tant i tant important i especialitzat com són les residències de la tercera edat. Una feina que cada una de les dues companyies ha demostrat la seva professionalitat durant els darrers anys, i que ara han decidit fer-la junts i unir els seus esforços en una mateixa direcció.

Els nostres equips humans, bons coneixedors del mercat i de la professió, unint coneixements, experiències i el bon saber fer, donaran sens dubte una millor eficiència i nivell en el servei de cuina i restauració als nostres clients.

Davant la situació actual en la volatilitat de les notícies al voltant del Covid19, rebrots de la pandèmia, implantació de nous protocols específics en cuina, substitucions del personal de cuina de manera urgent per contagis o quarantenes, molts centres i institucions històricament enfocats a autogestionar el servei de cuina, han optat per valorar i implantar l’externalització d’aquest servei en aquests moments.

Com a servei essencial en una residència, ACAD juntament amb Ausolan/Cuina Gestió han organitzat una sessió informativa a través de vídeo-conferència sobre l’externalització del servei de cuina, on tots els interessats podràn informar-se sense cap mena de compromís d´aquesta efectiva solució a la situació actual.

Jornada Informativa On-line:

Novembre 2020

13 a les 11 h.

Apunta’t ara

**És imprescindible apuntar-se previament a través d´Acad, i li enviarem el link d´accés (Zoom)**

VISITA LA NOSTRE WEB