El proper divendres 16 d’octubre de 12:00 a 13:00 el col·laborador d’ACAD Espacasa farà una presentació online del seu innovador producte per sanificar l’aire dels nostres centres.

Espacasa ofereix equips per sanificar l’Aire indoor. Aquesta tecnologia s’anomena ionització de Plasma Fred (NTP). Els equips ionitzen l’Aire, que, una vegada ionitzat actua contra microorganismes (atacant les parts proteíniques i lipídiques) com bacteris, virus, fongs, llevats, pol·len, i VOC’s (Compostos Orgànics Volàtils), entre d’altres. També és eficaç contra les males olors. Aquesta tecnologia està avalada per múltiples estudis científics.

La tecnologia de Plasma fred és 100% COMPATIBLE AMB LA PRESÈNCIA HUMANA. A diferència de la resta de mètodes per sanificar l’aire.

L’activitat contra virus, bacteris, etc. és sostinguda en el temps. Donat que són compatibles amb la presència humana, els equips poden seguir funcionant davant els nostres usuaris, el que permet tenir sempre un aire “reactiu” enfront de microorganismes.

Espacasa fa projectes AD HOC, individualitzats per cada Residència o Centre de Dia.

Si esteu interessats en assistir a aquesta presentació us facilitem l’enllaç d’INSCRIPCIÓ.