29/03/2018 – Comunicat problemàtica de pagament a centres concertats (CONTINUACIÓ)

De nou us traslladem la informació que ens transmet el subdirector general de Gestió de Recursos, de la Direcció General de Protecció Social, el Sr. Rafel Arderiu, referent a la problemàtica de no poder facturar sense nou número d’expedient. Recordar-vos què la incidència la tenen NOMÉS ELS CENTRES CONCERTATS.

Ens comenta  que a partir del dimarts 3 d’abril, i al llarg de la setmana vinent, es començaran a donar números d’expedient definitiu que permetrà la facturació amb normalitat.

Us recordem que aquests expedients, mentre no hi hagi govern, els pagarà el Departament d’Economia, i que segons ens va confirmar el Sr. Arderiu en una darrera reunió, el Departament anirà pagant aquestes factures al llarg del mes d’abril.

De nou, donada la importància d’aquests fets, seguim a la vostra disposició i us anirem informant amb puntualitat.