24/02/2020 – Recordatori fiscal sobre els pagaments fraccionats de l’Impost sobre Societats

Des de la comissió Econòmicofiscal de PIMEC ens recorden que, durant el present mes de febrer de 2020, els contribuents per l’Impost sobre Societats que no estan obligats a realitzar els pagaments fraccionats per la modalitat de bases imposables, poden optar per canviar el sistema de càlcul (bases o quotes) dels pagaments fraccionats a realitzar durant els mesos d’abril, octubre i desembre de 2020.

El canvi d’opció pot ser convenient, per exemple, per evitar fer pagaments fraccionats superiors a la quota final a pagar per l’impost sobre Societats, i per tant estalviar-se la sol·licitud de devolucions. Us recordem també que l’opció per bases requereix fer tancaments parcials dels tres, nou i onze mesos de l’exercici.

Si teniu algun dubte, us recomanem ho consulteu amb la vostra gestoria.