21/01/2019 – Pla de suport del Servei d’Ocupació de Catalunya

Com ja us hem anunciant en anteriors comunicats, ACAD ha mantingut diferents reunions amb el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) i les principals associacions del sector, per tal d’iniciar un pla de suport d’aquest sector de la dependència de gent gran, ja que tenim series dificultats per contractar els perfils laborals.

Desprès de determinar les actuacions a dur a terme, una primera fase va ser la de quantificar l’oferta laboral real en base als perfils professionals necessaris.

Per continuar amb aquest pla d’actuació, el passat dijous 17 de gener, va tenir lloc una jornada conjunta entre el SOC, les associacions (ACAD, UPIMIR i ACRA) i el Departament de Treball Afers Socials i Famílies.

En aquest acte, van assistir els directors i directores de les oficines de treball, així com  els tècnics que participaran en la gestió de les ofertes. L’objectiu és que les oficines de treball orientin i fomentin l’interès als demandants d’ocupació d’aquest sector sobre les oportunitats laborals, les qualificacions requerides i l’oferta de formació.

En breu se signarà un conveni de col·laboració entre el SOC i les entitats representants del sector d’atenció a la dependència.

Tan bon punt el SOC ens detalli el protocol per a la publicació d’ofertes de treball us n’informarem.

PRESENTACIÓ DE LA JORNADA