18/12/2018 – Presentació associació AGAM i projecte SURYA

El passat 11 de desembre va tenir lloc la presentació en públic de l’associació AGAM i del projecte que lideren, el projecte SURYA.

AGAM es va presentar com una plataforma per difondre el coneixement dins el sector de les persones grans amb malaltia mental. Una de les seves principals tasques és la de proporcionar serveis de consultoria i supervisió de casos per ajudar els centres i els familiars amb persones grans amb malaltia mental, donant orientació, recursos, documentació, activitats, …

Al mateix temps AGAM va presentar el projecte SURYA, projecte de creació de petites unitats, dins de residències per a gent gran, per a persones amb malaltia mental, per tal que aquestes puguin conviure de forma conjunta però amb l’atenció i les necessitats que requereixen.

El tractament es basa en el model d’atenció integral centrat en la persona a partir del qual s’aconsegueixen les millores en tots els àmbits de la qualitat de vida i el benestar de la persona; partint del respecte ple a la dignitat i als drets, dels seus interessos i preferències i comptant amb la seva participació.

Tot esperant que aquesta informació sigui del vostre interès.