18/04/2018 – Previsions de pagament de centres concertats, col·laboradors i PEVS per al mes de maig

La Subdirecció General de Gestió de Recursos ens fa saber que els problemes de pagament a centres CONCERTATS i SOCIO SANITARIS, que a dia d’avui no s’han solucionat en la seva totalitat, farà que els pagaments a centres CONCERTATS i SOCIO SANITARIS corresponents a la factura de febrer, que es paga a finals d’abril, també es vegi retardat, sense indicar-nos data prevista de pagament.

Els centres COL·LABORADORS i el pagament endossat de les places PEVS es pagaran amb normalitat.

Pel que fa als centres CONCERTATS que encara no han cobrat la factura corresponent al mes de gener que havien de cobrar a finals de març, les factures es troben en procés d’intervenció i es preveu el seu pagament en els propers dies. NO es preveu, però, que aquest pagament sigui abans del divendres dia 20 d’abril, termini de pagament dels impostos corresponent al primer trimestre de 2018.

Com sempre seguim a la vostra disposició i us anirem informant amb puntualitat.