17/02/2020 – Instruccions per a la presentació de la declaració responsable de centre

El passat 6 de febrer us recordàvem l’obligatorietat de presentar la declaració responsable de centre. Davant els dubtes de la forma presentació, ens hem posat en contacte amb la Subdirecció de Gestió de Recursos i ens han confirmat el següent:

– L’obligatorietat de presentar la declaració responsable per part dels centres col·laboradors abans del 31 de març. Es poden presentar per registre, per correu electrònic a sggr.tsf@gencat.cat, o telemàticament per la web del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

– Pel que fa a centres concertats, per tal de dur a terme una correcta gestió, estan revisant els procediments d’aquest model i valorant si és idònia i correcta la seva presentació. Ens donaran per tan noves instruccions per a la seva presentació.

Model declaració responsable centres col·laboradors.

Model declaració responsable centres concertats o de gestió delegada.