15/02/2019 – Obert el període de presentació d’ofertes de treball al SOC. Pla de Suport al Sector de la Dependència

Seguint amb el Pla de Suport a la Dependència iniciat conjuntament entre el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) i les principals associacions del sector, davant les dificultats de contractació, el SOC ens comunica que ja s’ha obert el període de presentació d’ofertes de treball.

Les Oficines de Treball del SOC de tota Catalunya ja tenen a la seva disposició tota la informació necessària per rebre, atendre i gestionar les ofertes de treball que es puguin presentar.

Us informem que, a partir d’ara, les entitats amb necessitats de cobrir llocs de treball, a més de publicar les vostres ofertes mitjançant la borsa de treball de la nostra web, us facilitarem el document de l’oferta en format PDF que podeu emplenar i nosaltres el presentarem a l’oficina de treball corresponent segons la ubicació geogràfica del lloc de treball que s’ofereix.