14/03/2020 – Tancament centres de dia de gent gran

Us comuniquem que es  tanca temporalment els centres de dia de gent gran  de la Xarxa de Serveis Socials , tant públics com privats.

Per de garantir que les persones usuàries del centre de dia que es troben en situació de vulnerabilitat tinguin l’atenció domiciliària de continuïtat cal que ompliu  formulari del següent enllaç

És important que l’empleneu durant el dia d’avui, ja que ens permetrà organitzar l’atenció amb anticipació.
Tal i com preveu el protocol de coordinació entre centre de dia i servei d’atenció a domicili (que us tornem a adjuntar) us demanem que informeu a les famílies i que poseu a disposició dels familiars un telèfon per resoldre incidències i, en cas necessari, ha d’activar els serveis que donin cobertura a les necessitats dels usuaris.
PROTOCOL DE COORDINACIÓ DELS CENTRES DE DIA I SAD