13/03/2019 – Comiat i agraïment al Sr. Duran

Com bé deveu saber el nostre vice-president, el Sr. Miquel Duran, ha venut la seva residència situada a Sant Boi de Llobregat. Aquesta venda, fa que el Sr. Duran no estigui en titularitat de cap centre i tal i com marquen els estatuts d’ACAD ha de deixar de formar part de la junta directiva de l’associació.

Tal i com ens comenta ell mateix, si bé deixa de ser operador del sector no l’abandona ni molt menys, ja que vol seguir vinculat al sector a través del seu despatx d’advocats obrint una línia d’assessorament legal i econòmic – administratiu especialitzat en el sector residencial.

El conjunt de la junta d’ACAD no podem menys que agrair aquests anys que ha dedicat a l’associació i al sector: primer com a president d’ACAD i en una segona fase compaginant la vicepresidència d’ACAD amb la presidència de la FED (Federació Empresarial de la Dependència)

Així doncs et desitgem Miquel tota la sort en aquesta nova etapa i t’agraïm molt sincerament que ens hagis acompanyat en el creixement i consolidació d’ACAD.