11/05/2018 – Novetats en els impagaments de centres concertats

Avui hem mantingut una reunió de seguiment dels pagaments a centres CONCERTATS amb el Subdirector General de Gestió de Recursos el Sr. Rafel Arderiu. Us en destaquem els punts més importants:

• Actualment hi ha 8 centres que estan pendents d’intervenció. Aquests centres són els que cobraran amb més retard degut a un error intern del propi departament, del qual el subdirector ens en demana disculpes.
  • Aquests 8 centres, si no hi ha més inconvenients, haurien de cobrar abans de finalitzar el mes de maig.
  • La resta de centres concertats, que encara no han cobrat les factures de gener o febrer, ja han passat intervenció i cobraran en els propers dies.
  • Ens assegura el Sr. Arderiu que aquests problemes no s’haurien de repetir ja que la problemàtica no ve d’un problema de liquiditat sinó d’un problema de gestió administrativa i ara aquesta expedients ja tenen un protocol de pagament acceptat per intervenció

Com sempre seguim a la vostra disposició i us anirem informant amb puntualitat.