09/07/2019 – Centres concertats: factures de regularització del 1r semestre de 2019

Els centres concertats esteu rebent unes instruccions dels/les vostres referents de facturació sobre la factura de regularització del 1r semestre de 2019.

A partir de les consultes que hem realitzat des d’ACAD us fem saber que:

– Les instruccions que esteu rebent NO SÓN DEFINITIVES.

– Heu d’enviar el fitxer excel a la vostra referent per a què pugui comprovar que coincideixen les vostres xifres amb les que tenen ells i així validar-les.

– NO es pot registrar la factura electrònica doncs el portal B2B Router dóna un error quan introdueixes xifres negatives.

– Heu d’ESPERAR noves instruccions al respecte.

Tampoc queda clar amb quina data s’ha d’expedir la factura de regularització o si s’haurà de fer una factura electrònica positiva i una altra negativa, etc

Tan  bon punt anem rebent informacions més definitives us les anirem transmetent.