08/02/2019 – Projecte NUTRIRES i Universitat Internacional de Catalunya

Ens dirigim a vosaltres per sol·licitar la vostra col·laboració en el projecte NUTRIRES: projecte de recerca sobre la nutrició en residències i centres de dia.
La segona fase d’aquest projecte té per objectiu dissenyar i avaluar una intervenció educativa sobre presentació de plats i textures, dissenyada i implementada per la Fundació Alícia.

Ens demanen des del projecte NUTRIRES que els centres responguin el següent QÜESTIONARI ONLINE per tal de conèixer amb més profunditat la tipologia d’usuaris de les residències i centres de dia. (Trobareu al peu d’aquest comunicat el qüestionari en pdf, per si us és més fàcil d’omplir i que ens podeu fer arribar per correu electrònic)

Donada la rellevància del projecte i l’impacte que pot tenir en la salut i l’alimentació dels residents, us agrairem que participeu aquesta iniciativa educativa en nutrició. Per qualsevol consulta o aclariment podeu posar-vos en contacte amb la responsable del projecte a través de l’adreça lorteu@uic.es. Per aquells centres que participin, en acabar l’estudi rebran un informe de les principals conclusions que se n’hagin derivat i podran accedir al curs sobre nutrició impartit per la Fundació Alicia gratuïtament.