08/02/2018 – Facturació centres concertats i de gestió delegada gener 2018 (Continuació)

Com ja sabeu estem en contacte permanent amb la subdirecció general de gestió de recursos per tal d’esclarir el procediment per fer facturació dels centres concertats i de gestió delegada ja que a dia d’avui no hi ha número d’expedient.

Des de la subdirecció ens diuen que tan bon punt ho tinguin esmenat enviaran un comunicat a cada centre. Malgrat això ens comenten que cada centre pot posar-se en contacte amb la seva referent de facturació per esclarir el seu cas en particular.

Us fem saber que alguns centres que tenen la prorroga del concert acceptada estan fent servir el mateix número d’expedient que al 2017, però això depèn de l’estat concret en que es troba la prorroga. Malgrat això la recomanació és posar-se en contacte amb la referent de facturació de cada centre.

Davant de la importància d’aquests fets, us informarem de forma immediata davant qualsevol novetat.