06/03/2019 – Problemàtica bloqueig de comptes corrents d’usuaris

Davant la situació en què diversos centres associats a la nostra d’ACAD han tingut incidències amb el bloqueig de comptes als residents per part de l’entitat financera CaixaBank, motivats per no haver atès o pogut atendre els requeriments del formulari KYC (formulari de coneixement del client per a la prevenció de blanqueig de capital o finançament de terrorisme), vàrem posar-nos en contacte amb la referida entitat bancària amb la finalitat de trobar una solució consensuada entre ambdues parts, CaixaBank com a entitat financera que ha de complir amb la normativa de blanqueig de capitals i ACAD com a patronal que defensa els interessos del sector de recursos a la dependència.

Així, us fem saber que ahir CaixaBank ens va comunicar què en breu la seva assessoria jurídica es posarà en contacte per mantenir contactes al respecte.

Tingueu en compte que la normativa afecta a totes les entitats bancàries, per tant, aquesta situació es podrà repetir en altres bancs. CaixaBank s’ha avançat però li seguirà la resta.

Us mantindrem puntualment informats