05/04/2018 – Centres CONCERTATS que no han cobrat la factura corresponent al mes de gener

Alguns centres concertats es troben que a dia d’avui no han cobrat la factura corresponent al mes de gener que havien de cobrar a finals de març, malgrat tenir número d’expedient definitiu i la factura electrònica confirmada i acceptada.

A rel d’aquest incident ens hem dirigit al Sr. Rafel Arderiu, subdirector general de Gestió de Recursos, de la Direcció General de Protecció Social, que ens ha fet el següents aclariments:

• Estan estudiant perquè aquests centres no han cobrat amb normalitat, ja que haurien d’haver entrat a la remesa que envien normalment a Madrid per tal que s’ordenin els pagaments.
  • Aquells centres que no han cobrat, els pagarà el Departament d’Economia de la Generalitat de Catalunya durant el mes d’abril, juntament i amb el mateix protocol excepcional que s’ha establert per als centre concertats que no han pogut facturar per manca de número d’expedient.

Si us trobeu en aquest cas, és a dir, sou centre concertat, amb número d’expedient i factura del mes de gener confirmada i acceptada, i no heu cobrat, us podeu posar en contacte amb nosaltres per facilitar-vos que sigueu inclosos en aquest protocol excepcional de cobrament.

Ens trobareu al telèfon 93.706.58.50 o per mail a acad@associacioacad.cat

Com sempre seguim a la vostra disposició i us anirem informant amb puntualitat.