05/03/2020 – Enquesta sobre persones usuàries amb malaltia mental

Des de l’any 2018, l’associació AGAM (Associació d’Ajuda Gent Gran amb Malaltia Mental) està coordinant un projecte pilot, de petites unitats de persones amb malaltia mental, en residències assistides. El seu objectiu és una assistència especialitzada per a gent gran i una formació per al personal assistencial, que permet treballar adequadament i conjuntament amb Salut.

AGAM demana la col·laboració d’ACAD ja que no hi ha estadístiques de les persones amb malaltia mental ateses en residències assistides, dades que serien molt importants per seguir amb la seva tasca i per traslladar el diagnòstic de situació per la planificació futura de serveis. És per això que agrairíem la vostra col·laboració en omplir l’ENQUESTA DEL NOMBRE DE PERSONES INGRESSADES EN RESIDÈNCIA O CENTRE DE DIA DE GENT GRAN, AMB MALALTIA MENTAL.

Ens la podeu fer arribar per correu electrònic a: acad@associacioacad.cat

Enquesta persones usuàries amb malaltia mental