03/12/2019 – El risc d’envellir aquí i ara. Un diàleg crític sobre els maltractaments a les persones grans

El Consell Comarcal del Baix Llobregat amb el suport de la Diputació de Barcelona varen iniciar, el juny de 2018, el Servei Especialitzat d’Atenció a les Persones (SEAP) amb la finalitat de sensibilitzar sobre el bon tracte a les persones grans, millorar la seva qualitat de vida i treballar en la prevenció, detecció i atenció del no bon tracte i el maltractament, garantint el treball interdisciplinari i en xarxa.

El Baix Llobregat és innovador en aquest tipus de servei que dona resposta a les situacions de no bon tracte i/o maltractament a les persones grans des de la vessant jurídica, mèdica i social establint el tipus d’atenció necessària i adient a cada situació.

El Consell Comarcal conjuntament amb la Reial Acadèmia Europea de Doctors organitzen una Jornada sobre “Els riscs d’envellir aquí i ara. Un diàleg crític sobre els maltractaments a les persones grans” que es realitzarà el dia 12 de desembre d’enguany al Reial Cercle Artístic de Barcelona, carrer Arcs, 5.

Us animem a participar-hi.

Per motius d’organització, us agrairem que confirmeu la vostra assistència https://www.elbaixllobregat.cat/formulari/jornadaSEAP