03/12/2018 – Nota informativa respecte a l’entrega de les factures de concert/gestió delegada. Mesos de Novembre i Desembre del 2018

En data 22 d’octubre de 2018 la cap del Servei de Recursos Aliens de la DGPS us va trametre una circular on, en el seu darrer paràgraf, indicava què  si no es complien els terminis de presentació de les factures de novembre i desembre 2018 hi havia perill de no poder-se abonar fins el mes de maig de 2019.

Aquesta situació, què ens preocupava, va ser consultada el passat dia 29/11/2018 al subdirector general de Gestió de Recursos, el qual ens va confirmar què és una qüestió tècnica d’imputació pressupostària de fi d’any què no respon a cap dificultat financera, i què ha de ser acomplida amb total puntualitat.

Us recomanem, per tant, què presenteu la facturació de novembre 2018 en data màxima el 5 de desembre i què la factura de desembre 2018 es trameti màxim el dia 4 de gener de 2019, per tal de què el Servei de Recursos Aliens pugui tramitar-la amb temps suficient, doncs es tancarà la facturació el dia 11 de gener de 2019. Si la factura no es pot fiscalitzar en aquestes dates, el seu pagament podria  endarrerir-se fins el mes de maig de 2019.

Circular de la cap del Servei de Recursos Aliens del passat 22/10/18