01/12/2017 – NOVETATS: Canvis en la forma de facturar dels centres col·laboradors de «nou concert»

Tenim coneixement que els centres col·laboradors (i només els col·laboradors) que han tingut assignació de places de «nou concert», estan rebent un correu del subdirector general de gestió de recursos on s’us fan unes matisacions en quant a la tipologia d’aquestes noves places.

Us fem saber que aquestes matisacions, i sobre tot el fet de que aquests centres no han de facturar a la Generalitat, sinó que se’ls pagarà com les altres places col·laboradores, és a dir, com un ajut a la persona, ens generen diversos dubtes:
1- Quin preu es pagarà per aquestes noves places: preu de la cartera de servei (IVA inclòs o més IVA)
2- Entraran aquestes places dins el protocol d’impagats de la Generalitat per a places de concert?
3- Mentre es desconegui l’aportació de l’usuari, es cobrarà una bestreta o la plaça sencera (com cobren els centres concertats)

Aquest matí hem traslladat aquestes i altres preguntes al subdirector, ja que creiem que pot haver-hi un greuge comparatiu entre centres concertats i col·laboradors malgrat tractar-se de la mateixa tipologia de places.

Tan bon punt en tinguem resposta la compartirem amb tots vosaltres.