01/02/2019 – Instrucció del Departament sobre facturació i pagament

El Sub-director General de Gestió de Recursos, el Sr. Rafel Arderiu, ens ha tramés la Instrucció 2/2019 sobre la tramitació de la facturació i del pagament dels serveis prestats per part d’entitats o persones proveïdores de la Xarxa de serveis socials d’atenció pública. (la trobareu adjunta al peu d’aquest comunicat)

Aquesta instrucció és aplicable a la factura del mes de gener.

El número d’expedient amb el que s’han de presentar les factures s’anirà comunicant individualment a les entitats. Prèviament a la comunicació, s’ha de produir la resolució d’adaptació prevista en la disposició addicional de l’Ordre TSF/223/2018, de convocatòria per a l’acreditació d’entitats proveïdores. És per això que possiblement, el període de facturació d’aquest mes s’allargui una mica més del que és habitual, la qual cosa no haurà d’impactar en el termini de cobrament.

Qualsevol entitat que tingui dubtes sobre el nou sistema de facturació o qualsevol altra qüestió, té a la seva disposició les bústies i telèfons habituals:

sggr.tsf@gencat.cat
facturaciorecursos.tsf@gencat.cat
En els casos dels serveis prestats en àmbits territorials diferents de les comarques de Barcelona, les bústies de facturació són:

protecciosocial.generalitatgirona@gencat.cat (Girona)

sgt_tarragona.tsf@gencat.cat  (Tarragona)

dt.terresebre.tsf@gencat.cat (Terres de l’Ebre)

stglleida.tsf@gencat.cat   (Lleida)

INSTRUCCIÓ 2/2019 SOBRE LA TRAMITACIÓ DE LA FACTURACIÓ I DEL PAGAMENT